TimeOut

Jag tar TimeOut med bloggandet till nångång i mitten på oktober.

Har haft fullt upp med fotobollen tidigare. Att vara tränare, materialare & spelare var tyngre än jag trodde, trots en låg nivå. Det är en massa planering, telefonsurrande, sms-utsckick, bollpumpande, planhyrande osv. Alltid något i bakhuvudet som måste göras. Nu börjar det iaf tunnas ut med det. Säsongen är över och nu ska jag bara njuta av ledigheten och träna själv i någon månad.
Imorgon börjar elitserien i hockeyn & det är fan så skoj! Hösten är inte så tokig ändå:)

Slänger in tipset på min elitserietabell så jag kan kolla hur många fel jag hade när serien är slut!

1. Linköping
2. HV71
3. Frölunda
4. Luleå
5. Djurgården
6. Färjestad
7. Timrå
8. MoDo
...................
9. Brynäs
10. Skellefteå
...................
11. Södertälje
12 . Rögle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0