Tji fick jag!

God morgon!
Efter en natts arbete så kändes det skönt att krypa ner i bädden. Hade just småsomnat när jag fick ett meddelande på mobilen. Det var Linda som skrev att hon verkligen behövde sina jobbkläder tvättade till kvällen. Eftersom hon jobbar på två olika ställen den här veckan så har hon själv inte riktigt tid att tvätta. Såå det var bara att pallra sig upp från värmen bland kuddarna och täcket för att knata ner till tvättstugan. Tji fick jag! 

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla ett fiskeprogram innan jag kan plocka ut tvätten igen. Sen blir det bums tillbaks i bädden!

Hehe, vilken åktur ;) Tror jag ska bygga en sådan på sommaren..




Ruskigt bra glid för att endast använda två hinkar vatten. Hehe... Undrar vem som vill vara testhoppare?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0