Skrivlust

Hallå igen! Nu börjar så smått skrivlusten att komma tillbaks.

Vad har hänt den senaste tiden? Joo, vi ska på Winnerbäck-konsert den 25.e & Luleå hockeymatch den 26.e, så dvs att jag & damen har bokat en Luleåvistelse. Blir nog jädrans gött. 

Den 8.e december åker vi även iväg på en veckas semester till Teneriffa (Los Gigantes). Någon som varit där? Ska tydligen vara ett lugnt & hyfsat solsäkert ställe med en helvetes branta backar. "Los Gigantes" är namnsatt pga av de bastanta klippor som finns längst kusten. De når höjder upp emot  600 m!

Jag måste även slänga in någon bild från Halloween.
Linda agerade tjuv & själv var jag mig själv. Nästan iaf!

 
Jag var mig själv          Jag & tjuven Linda

Nu är det även så att mitt jobb ligger lite risigt till. Tydligen är firman på väg i konkurs. Sååå, det känns väl inte jätte bra. Bara att invänta och se vad som händer.

Nånå, nu ska jag fortsäta och lyssna på min underbara granne som snart inte kan ha några betongväggar kvar. Han har borrat ihållande i 45 minuter. Låter som om någon liten krympling tagit sig in i mitt huvud och är med en jättelik borr...







Kommentarer
Postat av: Martin

Stilig utstyrsel...själv var jag typ en scary kanin:) Jag har köpt en lägenhet för typ 2 månader sen i Enskede gård (Stationen efter Globen när man kommer från stan). Den är 47 kvm och ligger över gatan från tunnelbanan:). Det är massor att göra men i helgen kommer nog fler bilder på min blogg som visar framstegen i veckan nu när föräldrarna är nere och hjälper till.

2009-11-20 @ 10:05:29
URL: http://www.mlo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0