Borde sova!

Steg upp 05.45 i morse. Tanken var att skjutsa hjärtat till jobbet & sen raskt krypa ner i bädden igen. Tyvärr har jag svårt för det där. När jag vet att jag INTE får sova, då är jag hur trött som helst. När jag har full tillåtelse att krypa ner bland täcken & kuddar så blir jag pigg som en mört. Lagomt psykiskt!?
Nu sitter jag iaf här och känner mig seg i kropp och huvud, men på något sätt så vill jag inte sova. Tror jag ändå måste lägga mig ner och blunda en stund, för annars kommer nattens jobb bli kämpig.

Ska bläddra lite i taxfreekatalogen och se om det finns något intressant att beställa hem från Teneriffaresan. Vad gäller alkoholhaltiga drycker så är det inte mkt att hurra för. Endast 1 liter sprit får införas från Kanarieöarna. Kanarieöarna ligger utanför Afrikas kust, men tillhör Spanien. Spanien är ett EU-land, men dit räknas inte Kanarieöarna. Kan någon förklara den ekvationen för mig?

Nej, nu försök till sömn & sen gymbesök.
Senare ikväll spelar Luleå derby mot Skeå. Hinner bara se en period innan det är dags för fotbollsträning. Blir en hård match, men tippar på en nätt seger. 3-1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0