I´m in love with a fairytale

Vilket väder vi har fått. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag var tvungen att ta med mig frukosten ut på ballisen & det var härligt härligt!

Igår var jag på en utbildning om vanliga skador inom idrotter, samt hur man kan rehabilitera & minska skadetiden. Det var intressant.
Såå, är det någon som fått en akut lårkaka, stukad fot eller kanske en bristning i baksida lår? Ta det lugnt, ni behöver inte skynda er hit, för efter 20 minuter är det ändå försent att stoppa blödningen! Hehe.. 

Eurovision song contest imorgon. Är det något att se? Tävling inom musik är ganska konstigt egentligen, för alla har ju olika smak. Jag tänkte kolla iaf, för det är ändå som en klassiker. Alltid finns det några höjdare, plus att det vore kul om det gick bra för Sverige igen. Tyvärr för Sverige, så är jag ganska säker på vem som kommer stå som segrare. Vårat västra grannland N-O-R-W-A-Y, har fått till en riktigt skön "folkmusiklåt".  Återstår att se om resten av världen har samma musiksmak som mig!

 



I´m in love with a fairytale...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0