Härligt!

Ja, det är bara att njuta. Det verkar verkligen som att sommaren är på gång nu. Hela helgen och den här dagen har hållit kring 20 grader och strålande sol. Nu kommer till & med lite regn här på kvällen, men det gör allt bara trevligare. Förhoppningsvis smäller det till så är allting grönt också.
 

Tog mig en liten ölare i kvällssolen.

Tiden bara löper iväg. Ca 7 veckor till vi åker till Kreta & nyss var det nästan ett halvår. Gött! 

Inatt börjar jobbveckan igen, men det känns inte alls farligt. Egentligen borde det vara jobbigare att masa sig till jobbet när dagarna bli varmare, soligare & grönare, men för mig går det bara lättare. Kan nog bero på att solen ger energi!

Tydligen hade europa samma smak som mig. Norge tog en storseger. Rätt låt vann :)

Nu ska jag ta mig två mackor och kolla lite sthlm:s derby på tv. Vi höres!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0