10 dagar sen sist

Då är det 10 dagar sen sist jag har skrivit här i bloggen.
Egentligen är det skit att skylla på tidsbrist för så mkt har jag inte att göra, men det har varit en massa ringande vad gäller inställda matcher från andra lag till förbundet, träningar,jobb osv, så jag har utnyttjat lediga tiden till annat :)

Nu är det iaf ledigvecka. Till helgen har vi match i Råneå och där ska vi försöka plocka andra raka segern.
Direkt efter matchen åker jag vidare till Umeå. Där lovas det finväder med uppemot 30 grader, så det är bara att hålla tummarna! Jag och hjärtat(som redan är i umeå) ska ta en utgång på kvällen och därefter en hotellnatt. Är brännbollsyra så vi tycker det var ganska passande.

Nu har jag äntligen fått nya glasögon också. Mina gamla var repiga och snea, så det var på tiden!
Lita annorlunda med vit/svart båge, men skitbilliga!  Jag skulle aldrig kunna ha dyra glasögon, för vips så hamnar de ändå i sanden.


Mina snyggbrillor


Ute blir det grönare och grönare, men det är fortfarande kalla vindar. Promenerade på bron över wassaraälven, när jag skulle & äta idag. Vattenytan var helt vit av skummet från vågorna och vattnet helt svart! Kändes som om jag skulle blåsa i och drunkna. För jag lovar..hade jag trillat ner i det mörka vattnet så hade det sugit tag i mig och och börjat tugga. Så farligt såg det ut att vara! Optimistisk som jag är så tror jag det är dessa vindar som blåser iväg kylan. Sommaren är på g!


Bakom tågstationen rinner älven med det farliga vattnet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0