Babylon!?

God morgon!
Solen skiner för fulla muggar och det är 4 grader varmt(kallt?). Det känns som en fin höstmorgon, om än lite för tidigt. Imorgon lovas det 23 grader & jag funderar smått hur det ska gå ihop? Nåja, blir nog att väcka puddingen i sängen och fråga om en kylig morgon prom. Grämer mig lite för att väcka henne eftersom det ibland kan vara rent ut sagt livsfarligt.

Igår kände jag mig som en riktig man. Tog mig en fiskerunda på kvällen och när jag kom stekte jag direkt upp fångsten. Jag menar, Fånga sin egen mat och sen tillaga den helt färsk. Hur manligt är inte det!?



Tyvärr märker jag nu att mitt andra bildbevis är borta! Ett bevis där Linda står och hivar upp storpotatis efter storpotatis i deras eget pottiland i Ullatti.
Kanske tur att den är borta, för det är nästan så att folk snart börjar tro vi är babyloner eller något liknande folkslag.

Nu ska jag ta mig ett steg mot sovrummet. Blir jag anfallen hoppas jag på endast lindriga skador!

Ses 



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0